3 FRÅGOR / 2 SVAR

guud vilken dröm outfit. Vad kommer allt ifrån? Och vad gör du för att få så fint hår? kram :)
- Åh tack så mycket verkligen! Blir suuuper glad, hehe.. Byxor från MET, tröja från BikBok, armband från OXXO, skor från Primeboots och så hade jag även min Belstaffjacka och MBMJ väska!
Och vad gör jag för att få så fint hår? Ja, inget speciellt faktiskt! Jag duschar varannan dag (varje dag är för ofta). Sedan när jag har handukstorkat det så lägger jag i lite Argan Oil och sedan så låter jag det självtorka. Ibland plattar jag det även när jag hinner!
 
Vart kommer klänningen ifrån? Skitsnygg!
En sån vacker klänning du har. Var har du köpt den?
- Den är tyvärr inte min (vill dock väldigt gärna ha en) utan den är Idas. Hon var så snäll och lånade ut de till mig på kick-offen. Visst är den fin? Den är i alla fall från Zara. Tror dock inte den finns kvar, då hade jag själv köpt en! Hoppas att jag hittar något liknande i New York!
 
VILL ÄVEN PASSA PÅ ATT TACKA ER FÖR ALLA FINA KOMMENTARER NI SLÄNGER IN OCKSÅ. DET GÖR VERKLIGEN MIN DAG! PUSS PÅ ER ALLIHOPA...




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: