HÖSTENS MÅSTEN

SKINNJACKA
Ett riktigt måste! Skinn är ju rätt så varmt så man fryser ju inte när den kalla höstvinden är i farten, hehe.. Men som sagt, ett måste! Så snyggt och passar till allt. Min från Zara köpte jag ju redan förra året, innan hela Göteborg gick runt med dom men älskar den ändå! Ett av mina bättre köp!


BOOTS
Ett par bra skor. Alltså ett par boots. De håller värme, tål vatten osv. Super! Funderar fortfarande på ett par Fiorentini, men vi får se! Har mina Primeboots sålänge, men skulle faktiskt vilja ha ett till par! Så varför inte ett par F+B-boots?


BOYFRIEND JEANS
Även ett måste. Större delen av hösten kommer vara kall och rätt så regning (troligtvis.. Vi bor ju i Sverige liksom, haha!) Men de dagarna som är lite soliga och lite varma får man passa på att ha annat än mörka färger på sig. Då är ett par ljusblå, slitna boyfriend jeans perfekta!


THE FUR JACKETA
ntingen äkta eller fejk-päls! Nu på senare tid kan jag faktiskt tycka att fejk är snyggare. I alla fall till många outfits! Ni ser ju bara på bilden, så nice.. Är ju också rätt så varm, så den är mycket lämpligt på hösten!


BEANIE
De flesta kommer nog behöva en mössa nu när det blir lite kallare, så varför inte snygg beanie! Ska införskaffa mig en basic-färg och gärna en färgglad! Ungefär en sån på bilden. Tyckte den var rätt ball faktiskt! Har även hittat en i leopard så varför inte 3? Hehe..


STICKAT
Tänker inte skriva en lång text guys.. Alla vet att dom är snygga och att dom hjälper att hålla dig varm. Även mycket gosiga när man är lite små-förkyld på hösten. Det är man ju typ hela tiden, så stickade tröjor for the win!


Postat av: Anastasia

Jacka i fuskpäls är lätt att sy.

2013-09-17 @ 13:22:10



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: