MR & MRS FURS

Har fått så många frågor om vilken vinterjacka jag ska ha nu när jag sålt min Hollies osv.. Och ärligt talat, så har jag ingen aning! Är lite små sugen på en Duvetica. Antingen grå eller helsvart, men vi får se.. Känns som att den verkligen kommer bli "årets" jacka och det suger att gå runt i samma som alla andra! Jag vet eftersom jag själv gjorde det förra året. 

Men jag har faktiskt hittat EN jacka jag verkligen vill ha. Alltså verkligen! Jag vet inte en enda i hela Göteborg som har en och det älskar jag. Tyvärr så kostar skönheten 40 000 och det känns lite väl mycket att lägga på en jacka.. Men vill nog ha nått i denna stilen (dock inte Parajumper som är lite lik denna. Är så trött på den jackan så det finns inte haha, no offence till er som har den) så får leta vidare lite! Har sett en på stan som jag ska titta lite närmare på någon dag i veckan!

Min dröm, iiihhh så sniiggg








* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: