SÄLJER MIN HOLLIES

Nu har jag bestämt mig för att sälja min Hollies jacka! Säljer den faktiskt bara för att jag har hittat en annan jag hellre vill ha och då är det onödigt för en jacka som är i så bra skick som denna (och snygg!!) att bara hänga i garderoben. Så det är fritt fram till att kontakta mig om man är mista intresserad! Kontakta mig på kik: lovisavk eller facebook: Lovisa Kasberger!
 
Det är äkta päls på både luvan och "toffsarna". Toffsarna är även avtagbara! Jackan är tunn i modellen, vilket är extremt snygg. Då ser man inte så stor ut som är lätt hänt när halsduk och mössa ska på osv, men eftersom det är mycket dun i den så är det fortfarande mycket varm! Så oroa er inte över att frysa, hehe.. Jag köpte den för 3000 kr och säljer den för ungefär 2000 kr. (Priset kan diskuteras lite närmare om ni skriver till mig).

Postat av: Ebba

Vad är det för annan jacka du ska köpa? :)
Tacksam för svar!

2013-09-16 @ 17:49:14
Postat av: Ebba

Hur är den i storleken är 1,76 cm tror du att den blir för kort? :-/ hur lång är du? Kram och du har verkligen en jättebra blogg! :))

2013-09-16 @ 20:08:10



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: