Some questions

Lägg upp bilder på de du köpt, din blogg har blivit så bra, så skulle bli as glad om du kunde gö de, från NY. Pussiiii <3
Jag tänkte att jag lägger upp på lite av det jag har köpt, dock inte allt! Men det kommer snart, så håll utkik!

var har du köpt paljettkudden? när köpte du den och vad kostade den? jättetacksam för svar! kram :)
Köptes på H&M HOME för rätt längesedan.. Men de kommer typ in hela tiden och finns dom inte inne just nu så kommer det säkert en till omgång rätt snart. Har för mig de kostade 129:- om jag inte minns helt fel? Så det är verkligen ett riktigt kap!
 
vad betyder 888 ? har frågat runt och fått svaret att fråga dig
Haha, ja det var ju väldigt konstigt att du har fått de svaret med tanke på att jag aldrig har gått runt och sagt det. Tycker det låter lite töntigt, men men.. Ärligt talat så är jag inte alls 100 på varför man säger det, vet bara i vilka sammanhang! Men om du verkligen vill ha ett svar så får du skriva till Andrea Zanders! Hon vet! Hehe..

Har du sånt naturligt självfall som på dessa bilder? Eller har du stylat det? :) jättebra blogg!!
Naturligt! Detta är dock mitt hår efter en dag i skolan. Då har jag även plattat det på morgonen! (Ni ser att det fortfarande är rätt platt på vissa ställen.) Jag har faktiskt ganska vågigt hår, nästan "flätvågigt" om ni förstår vad jag menar? Kan visa en bild någon gång!
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: