TIPSTIPSTIPS TACK

Nu ligger jag redan i sängen faktiskt! Har hunnit klart med allt plugg och så, verkligen super skönt. Kändes som att jag satt med det i flera timmar och att tiden bara rann iväg men så såg jag nu att klockan bara är 10, heh.. 

Btw, är lite tom på idéer till le bloggish! Antar att ni vill att jag ska bli bra på att ta outfit bilder igen så det ska jag verkligen tänka på men behöver lite mer tips! Vad kan jag blogga om? 
Ni MÅSTE verkligen hjälpa mig med detta nu, för har verkligen blogglust, men no inspiration.. Haha, shit va äcklig jag var där.. 

Iiihhh mina fina!! Bästa kvällen, hade så roligt!!



Postat av: Tin-Tin

Du kan ju skriva lite mer om NY och lägga upp bilder :)

2013-09-20 @ 23:35:31
URL: http://hernqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

Mer outfit bilder, inspirations bilder, typ sånna inlägg som "mina skor" eller "favoriter från garderoben" osv!! Det gör inget att du inte uppdaterar så ofta! Bara du lägger upp kvalitets inlägg när du väl uppdaterar :D kram

2013-09-21 @ 18:57:36



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: